divendres, 21 de febrer del 2014

PROJECTE: LAFÀBRICADESOMNIS

En Primera persona m´agradaría explicar-vos el meu projecte que desprès de 10 anys s´ha ampliat i s´ha fet gran junt amb tots vosaltres:

Sònia Alonso-lafàbricadesomnis

Un projecte molt definit i amb desitg d´arrelar-se al meu Barri, on fa 37 anys m´ha vist nèixer i on he col.laborat amb Escoles com a Pedagoga,  Centres de Formació, Gimnasos, L´ Institut d´Educació,  Districte Sants Monjuïc,
Casinet-Cotxeres de Sants, Associacions de Comerciants Sants i Creu Coberta,   Ajuntament , Federació de Carrers de Sants, Sants3Ràdio, col.laboradora a diferents Associacions de Discapacitats tant de Sants Monjuïc com altres de Barcelona i Catalunya.

En aquest moment el meu Projecte que dur el Nom "Fàbricadesomnis", és una idea que nèix de la Meva Vocació i Formació de la Dansa , on realitzo mitjançant les Tècniques de la Dansa , una èina de Comunicació, de via de conèixement del Nostre Cos i on la Pedagogia fan la Didàctica de la meva metadologia.

La Formació de la Dansa i veure crèixer en la seva formació a les meves alumnes hem fan gran i més compromesa amb la meva gent.

Al Barri duc a terme el "Taller de Dansa Integrada" per als Nois i Nois de Sant Medir. Deprès de Tres anys de dedicació aquest nois i noies ,i a les Seves Families, crec cada dia més  amb  aquest Projecte,
fer de la Dansa, no nomès un mètode d´aprenantatge com a Formació ,sinò com a èina Social d´ Integració Social i de Sensibilització Social.

En aquest 10 últims anys en plena Dedicació al Barri , a la seva Gent col.laborant amb Entitats , en la Formació  dansaire en Infants i Joves, i Fundar una Associació on  dur a terme la Dansa Integrada amb el Nois i Noies amb Discapacitat.

Un projecte es fa gran per la Suma de Tot, Tot fa un i Un es Tot.

Estic molt Orgullosa de Fer Crèixer aquest projecte .
Gràcies a tots,

Sònia Alonso

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Total de visualitzacions del blog de la Fàbrica de Somnis: